@silverla

gunty

Requests: Open
About
hi everyone! just a person creating and hoping it reaches someone. i’ve grown a lot in the past months.
Recent Activity
gunty @silverla liked @julaino's wall post.
26 days
gunty @silverla commented on this drawing.
26 days
gunty @silverla posted on @silverla's wall.
26 days
gunty @silverla started following @alxha-lala!
26 days
gunty @silverla posted on @silverla's wall.
26 days
gunty @silverla posted on @silverla's wall.
30 days
Wall Posting
26 days
gunty commented on this drawing.
"omg a foot"
26 days
okay so i don’t think anybody actually gives a ---- anymore? but heres an update on my mental health ig. ⚠️ tw ⚠️ memories of my father have been coming back which are great, love those. basically for yall who know what he did, he did MUCH MORE. for yall who dont, basically my dad is a sexual predator who happens to be a pedophile. i have frequent nightmares, panic attacks, etc. i have so many fears like hMhmhM. i have 11 off the top of my head. e l e v e n. so basically im like??? dying??? i go to therapy once a month bc we’re broke but eh. anyways dm me on discord, gunty#5971 i need friends thanks bye
Pearld9536 @Pearld9536
That is soooooooooooooooooooooooooo SAD!!!!!!!!!
14 days
Pearld9536 @Pearld9536
hope you will be all right...
14 days
26 days
okay legitimate question why does everyone love my group?
30 days
current mood is looking at old art and cringing until i die
May 16
gunty commented on this drawing.
"sksksk i remember when u did the fledget spinner thing bruh memories"
April 27
gunty commented on this photo.
"@fleja look youre nine now"
April 27
a thing i made
yay lol. also update on my group, i’ll be accepting some drawings of cats that i think are like ? lol
0 comments
April 27
gunty commented on this drawing.
"yeah no im still obsessed"
March 02
anyone else remember when you couldn’t pick ur canvas size and it was like 200 something by 100 something? no? just me? okay
Show More