@AvalonSeer

Isabela

Website Group
Requests: Open
About
( Joined 1|11|19 Backround made by @LizzieCaneDraws ) Hewo hewo I am taking requests and if I think ur kool and stuff ill follow ya and we could be buddies.- People you should totally follow cuz of their miraculous art : @Sighs @Bluuarts @Awkward @Whyamibi @paperjam @Sowphiee2-0
Recent Activity
Isabela @AvalonSeer commented on this drawing.
1 day
Isabela @AvalonSeer commented on this drawing.
1 day
Isabela @AvalonSeer commented on this photo.
2 days
Isabela @AvalonSeer replied to this post.
2 days
Isabela @AvalonSeer posted on @Dayana-24's wall.
2 days
Wall Posting
1 day
Draw to Adopt {OPEN}
This is a character that is adoptable but you need to draw it so best one will be chosen just know if you want this #OC , draw it and tag my name, its @AvalonSeer oof. so yea. #Adopt #DrawtoAdopt #Adoptable #Adoptables #cute
8 views
0 comments
2 days
Making Easter Eggs with Ragdoll and Alice
Today is Easter and so I drew this cuz some people paint eggs (and stuff) and so after my #OC s finished their eggs Ragdoll's egg fell apart in the process while Alice's managed to live. Anyway Happy Easter!!! Also Alice has the power to create clouds and stuff oof. #challenge #cute
21 views
0 comments
4 days
New Oc: Alice
YEEEEE new oc! srry for not posting, state testing is my excuse. #OC #Cute
10 views
2 comments
6 days
New Oc???
I drew this at school and stuff. Tbh it looks better in person.
4 comments
Show more comments
Control V @Chrono-Amalgam
Don't say that! This art and yours is EQUALLY good! :D
6 days
7 days
Request from @Foxyavery12
This is a #request from @Foxyavery12 | I'm sorry Avery cuz I had state testing today and stuff so I hope you don't mind. This is her #OC but what she looks like in irl. Where I got my ref: https://www.pixilart.com/art/my-family-6c75c567b46f84b | also if you wanna request me making you one ask me
20 views
3 comments
Avey the cutie @Foxyavery12
Its kinda creepy but thats kinda what i looks like 0.0 Can you edit this one and the wolf ears and a tail?
7 days
Isabela @AvalonSeer
Sorry but I only make one request for every request I get and so I do equal treatment to everyone. But for short, sorry but no.
6 days
9 days
Gift for @HarlowDoesEvery
I found her profile randomly so I drew her #OC #GiftArt @HarlowDoesEvery (Also i put "Cristali got ARRESTED" cuz' this guy on YouTube is a art tracer and a person who manipulates children into sending العراة and so he got arrested and in custody on April 11th, 2019.)
17 views
2 comments
Saturn Lans @HarlowDoesEvery
I love it sm! Thanks a lot! :3
9 days
9 days
U rite
Idk where i got this from but this aint originally mine.
0 comments
9 days
RagDoll
idk new #OC ? #Black #Purple #Blue #Girl #Cute
14 views
0 comments
19 days
I LAVA you <3
This a animation of a new character??? #OC #Lava #Girl #Cute
72 views
7 comments
Show more comments
Missies live @umersmall
I lava u too UwU
13 days
Isabela @AvalonSeer
Im crying lava tears nowwwww
10 days
Missies live @umersmall
awww don't lava
8 days
20 days
100TH DRAWING!!!
YAAAAAAY 100TH DRAWING!!!! IM SO HAPPY THAT I CAME SO FAR CUZ OF YOU GUYS! AS A REWARD TO MY FOLLOWERS PLEASE LINK ME UR OC'S AND ILL DRAW EM'! #100thDRAWING #OC #CUTE #100TH #D #R #A #W #I #N #G also i aint drawing those who i already did oof
35 views
8 comments
Show More