PurE mIdOrIyA

by JOJOOO @Yandere123 on Jan 21, 2019

PurE mIdOrIyA

(*´_ゝ`) Didn't think it was THAT good at first, But I hope you like it.

Size: 500x500
Colors:
Share
37 Comments
Bakudeku Shipper @Deku4Ever
6 days
WHY THE FUCC WOULD YOU ASSUME THAT?!?!Kiri: What he said. no he hasnt
JOJOOO @Yandere123
13 days
Bakugou:......Has Midoriya been sucking ur ----?
Bakudeku Shipper @Deku4Ever
13 days
Kirishima: Yeah bruh?
JOJOOO @Yandere123
16 days
Bakugou:....Kirishima?
Bakudeku Shipper @Deku4Ever
17 days
(oh ---- XD) Deku: It might taste better than cheesestiks
JOJOOO @Yandere123
18 days
Bakugou: whoa there. *backs up slowly* (oh yeah i forgot that i found some bnha ---- on ---- hub. well a l o t of bnha stuff on pornhub.
Bakudeku Shipper @Deku4Ever
18 days
Deku: ...depends on whos it is
JOJOOO @Yandere123
24 days
Bakugou: OH BUT YOU'LL EAT A ---- RIGHT???
Bakudeku Shipper @Deku4Ever
24 days
Deku: Y..you know I can't eat THAT many Kacchan!!!
JOJOOO @Yandere123
25 days
Bakugou: ALRIGHT HERE'S 2000000000 C H E E S E S T I C K S
Bakudeku Shipper @Deku4Ever
25 days
Deku: W...wh..whatever is fine kacchan!
JOJOOO @Yandere123
25 days
Bakugou: HOW MANY????
Bakudeku Shipper @Deku4Ever
26 days
Deku: S...sure!
JOJOOO @Yandere123
March 20
Bakugou: WOULD YOU LIKE SOME CHEESE STICKS MIDORIYA?????
Bakudeku Shipper @Deku4Ever
February 02
Deku: Umm I didn't say anything.... Kaminari shorted out tho....i think he needs to be recharged*Deku pulugs his phone charger into his mouth and kaminari shuts up*
JOJOOO @Yandere123
February 02
Izuku...I don't get a fuccing word your saying.
Bakudeku Shipper @Deku4Ever
January 25
Kaminari: I *hiccup* like tacoos and *hiccup* what's 2 *hiccup* equalzz?
JOJOOO @Yandere123
January 25
Bakugo: Kaminari, I'm gonna blow you to bits, alright?
Bakudeku Shipper @Deku4Ever
January 25
Todoroki: K...1...2...3*takes pic and kaminari burns out*Kaminari: hehehehehhehehehehehhehehehehehehhehehehehhehehehehheheheh
JOJOOO @Yandere123
January 25
Bakugo: ...Fine. *Walks over without say a word*
Bakudeku Shipper @Deku4Ever
January 25
Kaminari: Bakugo come on! I can't keep my quirk working forever! *he is making the lights on deku's hair work*Deku: At least 1 picture?
JOJOOO @Yandere123
January 25
Oh fucc.
Bakudeku Shipper @Deku4Ever
January 25
There you are!!! Come here we gotta have a star!
Load More