@RetniW

RetniW

Wall Posting
Pinned
17 hrs
animation practice thing (reupload)
not really just continued something after I just left it. Im never original also wanna know the song that helped me?? https://www.youtube.com/watch?v=WHckO1AWM6M&list=PLMmjmJ9n1yiW31AvUHL4hCGpTRokstB7n&index=2&t=0s lol but characters belong to Ace and Nick also im working on a small thing for a v good friend so see ya later l oL (reupload cause I forgot I used my main for yknow better stuff)
94 views
7 comments
Show more comments
l e m m e h a v t h e p i z z a @ShrubMan
Love it, better than what I make in my flip books.
11 hrs
bryan does a OwO @BluuArts
Fcsnxusnxjsjxwldbepsh hoW??
gacha cat @cat-girl-1010
thats sooooo goood i cant do that
25 days
Context
We were really good friends and then she ignored me for some time, I felt confused and annoyed and she said she wanted space and I gave her space and she didn't say anything. So I gave up on her. And she told my other friends about how I was being intolerable and that's how I lost most of my friends, it wasn't really fun. They wouldn't drop it either after like a year. At least they finally split in the beginning of middle school, And that cat girl having to move.
56 views
2 comments
no context black bird @yes-papa
the opposite of me
25 days
KyeLee @Keyyleeh
ill take her kneecaps tyvm
25 days
25 days
Mostly the main reason why i changed my persona
The person with the sunglasses
33 views
0 comments
25 days
Look at how stupid i look
Wow look at that thing its horrendous
36 views
2 comments
KyeLee @Keyyleeh
Nuh u are a good uwu < 3
25 days
Dev is my dad @PixelPot8os76
mood (except instead of me @ my old self it's just me @ myself lmao)
25 days
29 days
"thats just pathetic"
Melody belongs to Melamour (doodle.)
411 views
14 comments
Show more comments
Dev is my dad @PixelPot8os76
i like it but if it's supposed to be rusty i'd make it look a bit choppier and sporadic
28 days
bryan does a OwO @BluuArts
fghuking how tho
28 days
RetniW @RetniW
Default colors and then seizure
27 days
29 days
where was I?
was it like k or- (also inspired by Dalton's drawing)
66 views
1 comments
disappointment @YellowTsundere
That looks awesome aaa-
28 days
29 days
and this is why I hate making gifs for friends
they take too long and I don't have the patience to add everyone. Im sorry I couldn't add like 13 more people. But I mean, the people in this (and meant to be in this) just made me feel better and happier. So fhshfhfhs sorry I only had the patience to add like 9 people only- ughgznejikbefuigjnakeg euughoae and follow them lmao (from order) @mintberrycrunch @Pixelpot8os7g @Cess @Triangularforce and @AceNX @Melamour @Ajgamer @Bluuarts and @Romos maybe ill add more to this but its very very unlikely lmao. took like- an hour? 67 frames only wheeze
250 views
32 comments
Show more comments
Rainfall @FaithfulRainy
it would get staff pic anyway since it just that good :333 Grate job keep up the good work~!
28 days
LordCuck @LordCuck
i dont see pixil anywhere liar
28 days
chachis @chachis
it looks rad
28 days
29 days
yeah im gonna have to practice on that.
welp.
82 views
2 comments
The Holy Peanut @TheHolyPeanut
This is way better than I can do
29 days
CJ Cacti @CJMastervArtist
It’s a great monster walk
29 days
30 days
(reupload) V O R E
because I should've been patient and I wasn't. so heres the new one I fixed the hand and added more particle animation. theres no really any difference though. its nick and cess. *looks at Romos*
680 views
42 comments
Show more comments
Better Dayz Animations @BetterDayz
Why can't I get any of my animations to work????
26 days
real chungus @real-chungus
IM BIG CHUNGUS YEAH IM THE REAL CHUNGUS ALL YOU OTHER BIG CHUNGUS ARE JUST FOOT FUNGUS SO WONT THE REAL BIG CHUNGUS PLEASE STAND UP PLEASE STAND UP
24 days
February 04
i really need to sleep early.
ignore that title I hate it. And its alibaps yo
155 views
4 comments
Show more comments
Yaboiistaking alongbreak @alibaps
Holy frick i love it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
February 04
OzBlok @Newsome
I know I suck :)
30 days
Show More