About
I luv to play Animal Jam Play Wild and art is kool so yeah and FNAF is kool too. Let your inner art shine! -Peep0
Recent Activity
Haylee @Peep0 replied to this post.
May 23
Haylee @Peep0 posted on @Peep0's wall.
May 23
Haylee @Peep0 posted on @Peep0's wall.
May 23
Haylee @Peep0 commented on this drawing.
May 23
Haylee @Peep0 commented on this drawing.
May 23
Wall Posting
May 23
draft base.pixil
8 views
0 comments
May 23
Haylee commented on this post.
"PLZ READ PEEPS"
May 23
IMPORTANT: i'm probably not going to draw in the summer because new computer and stuff. Anyway, also i'm going to the rev(something Native Americans know) for the summer so i'm gonna not draw every weekday. My schedule is probably going to be to draw on Mon, Tues, Thurs, Friday. IDK what i'm gonna do next so yeah.
Haylee @Peep0
PLZ READ PEEPS
May 23
May 23
Haylee commented on this drawing.
"tat true"
May 23
Haylee commented on this drawing.
"cute"
May 23
Haylee commented on this drawing.
"youre right its cute"
May 23
Haylee commented on this drawing.
"i see the kiwi, youre drawing is really good and should draw more dragons "
May 22
Funtime Foxy
It's Been So Long The Living Tombstone I dunno what I was thinking, Leaving my child behind, Now I suffer the curse and now I am blind With all this anger, guilt and sadness, Coming to haunt me forever, I can't wait for the cliff at the end of the river Is this revenge I am seeking, Or seeking someone to avange me Stuck in my own paradox I wanna set myself free Maybe I should chase and find before they'll try to stop it It won't be long before I'll become a puppet It's been so long, Since I last have seen my son lost to this monster to the man behind the slaughter Since you've been gone I've been singing this stupid song So I could ponder The sanity of your mother I wish I lived in the present With the gift of my past mistakes But the future keeps luring in like a pack of snakes Your sweet little eyes, your little smile, is all I remember Those fuzzy memories mess with my temper Justification is killing me But killing isn't justified What happened to my son, I'm terrified It lingers in my mind and the tho...
Show more..
11 views
0 comments
May 22
I CANT FIX YOU
I've been trying for so long, to sing you the right song To show you something different every day so you hear what I have to say like puzzle pieces and now we're here at a standstill I wonder if you feel the kind of pain that rips your insides out? that's something I know all about, shocking, ain't it? Is it because I can't be her made your mistakes and make me hurt I can't fix you Is it because I can't be her made me awake and make me hurt I can't fix you I can feel my heart breaking, mistakes I've been making I'm running out of patience to pretend This isn't how I'll let it end, my feigning fading You've been mourning your loss here, and that's grinding my gears how can a human lose their self control theres nothing left to make you whole I'm done explaining
12 views
0 comments
Show More