Embarrassing stories

By NyanCat123 — December 12
Total Replies: 50
Hey! Here you can write a time you might have got embarrassed. I await patiently for your reply :P
Hello. My username is NyanCat123. I enjoy drawing ( even if i stink XD). Mythical creatures fascinate me, and I like to draw them the most.. The reason why I love Nyan Cat is because of the galaxy. It always expands but humans don't know whats it's expanding into. Wonder. Enjoy =3
72 Pictures - 521,136 Pixels
we were told to play a note on our trumpet and it's not really MY embarrasing story, but the guy next to me farted the same time he played the note and it was hilarious
Yep that's right bitches (gets banned on first day back) I'm back // I'm about to get banned. Just watch // EXTRA NOTE: Just to clarify, I didn't leave because I wanted attention or anything. It's because our school blocked the old url (pixilart.NET) and because irl drama was seeping onto the site // Thanks so much to @Hetsuna for my beautiful header! // Actually On () Actually Off (X)
28 Pictures - 202,664 Pixels
Accidentally walking in on someone using the restroom. It's super embarrassing, and awkward :/
[Goodbye @ToxicMint] Name: Danny, but you can call me Fleja, Ista, or swagga. Age: 17. Ethnicity: Italian, Black, and White. Likes: Code geass, girls, and Terraria. Dislikes: Trolls, drama and FairyTail. Medias: My Discord - https://discord.gg/aqWYpKm . My Youtube Channel - http://www.youtube.com/c/Fleja .Goals: To Innovate and Break Milestones :)
161 Pictures - 1,165,318 Pixels
Edited December 12
I RESPECT: @whatever @fleja2003 @Aasdfg @ThePixelOfArt @Kiaboo @SrPelo i thoink thats it, hmmm, well, yep https://www.youtube.com/watch?v=EYYdQB0mkEU
102 Pictures - 738,276 Pixels
4 TIMES FOR FU KS SAKE KAI.
I'm a terrible person. Please don't follow me. But ask me anything and I'll try to help lmao. I live on Octave Minds and Bob Ross streams. @Kodama @xXQueenXx @Kawlii @juliano @0bscure @Scp173 @SmolPotato @MrHankalot @sendnudes @sendnoods
27 Pictures - 195,426 Pixels
Sigh// anyway, I was in the bathroom and the door lock was broken and I didnt know. Some guy entered in and I......HUUU DECEASED
I'm a terrible person. Please don't follow me. But ask me anything and I'll try to help lmao. I live on Octave Minds and Bob Ross streams. @Kodama @xXQueenXx @Kawlii @juliano @0bscure @Scp173 @SmolPotato @MrHankalot @sendnudes @sendnoods
27 Pictures - 195,426 Pixels
why are all of these bathroom related? well doesn't matter because mine is too: i accidentally went into an empty men's bathroom and when i came out, there were a couple men in there and i freaked and ran for my life. just so you know, i really had to use the restroom and just barged in, ignoring the fact that there weren't many of the stalls and there were a group of those men toilet things on the wall
Yep that's right bitches (gets banned on first day back) I'm back // I'm about to get banned. Just watch // EXTRA NOTE: Just to clarify, I didn't leave because I wanted attention or anything. It's because our school blocked the old url (pixilart.NET) and because irl drama was seeping onto the site // Thanks so much to @Hetsuna for my beautiful header! // Actually On () Actually Off (X)
28 Pictures - 202,664 Pixels
omg FLEJA AND MINE ARE SO SIMILAR OMF
I'm a terrible person. Please don't follow me. But ask me anything and I'll try to help lmao. I live on Octave Minds and Bob Ross streams. @Kodama @xXQueenXx @Kawlii @juliano @0bscure @Scp173 @SmolPotato @MrHankalot @sendnudes @sendnoods
27 Pictures - 195,426 Pixels
all of ours have something to do with the bathroom wtf
Yep that's right bitches (gets banned on first day back) I'm back // I'm about to get banned. Just watch // EXTRA NOTE: Just to clarify, I didn't leave because I wanted attention or anything. It's because our school blocked the old url (pixilart.NET) and because irl drama was seeping onto the site // Thanks so much to @Hetsuna for my beautiful header! // Actually On () Actually Off (X)
28 Pictures - 202,664 Pixels
I saw raw tiddy for the first time when I was walking through the changing room (at like Macy's I think) and opened the door to find some 14-year-old being supervised by her parents. I WASN'T EVEN THE ONE CHANGING IT WAS MY COUSIN BUT SHE FORCED ME IN WITH HER
I'm Kim, a twelve-year-old nerd who is obsessed with Overwatch and lowkey wants to go pro. I am French and African American (black) and I'm Cryo_Kimothy on overwatch. I main DVa, Tracer, and Sombra. It's my dream to win any kind of competition and start a mediocre youtube channel. Warning - my art takes forever, and I am really into dark humor. @Puggles @Aasdfg @Kawlii @0bscure @Paradise @Kiaboo
643 Pictures - 4,654,034 Pixels